Menu
Your Cart
Vi sender samme dag ved bestilling før 12:00. Handle nå

EasyPower AS (informasjon om oss)

Denne nettbutikken er kun for det norske markedet, så all informasjon er tilgjengelig på Norsk.


Firmanavn: Easypower AS

(registrert i Norge - foretaksregisteret).

Foretaksnummer: NO 916226993 MVA


Fysisk adresse (for henting av varer osv. - krever bestilling/bekreftelse):

Borgeskogen 47

3160 Stokke


Adresse (kun for post):

EasyPower AS

Postboks 2

1101 OSLO

NORGE


Tel.: +47-4040524

(support 10-15)


Generell e-post adresse: se kontaktskjema


www.it24.no selges IT-produkter over internett til kunder i Norge. Varene sendes med vanlig norsk post (Bring/Posten) fra Norge, så det er ikke noe toll eller andre avgifter i tillegg til det du får oppgitt på forhånd.


Alle bestillinger bør foretas i nettbutikken, og all kommunikasjon til oss via mail/support dersom mulig. Vi har derimot betjent supporttelefon som er spesielt beregnet på garanti/reklamasjon/retur (se ytterligere informasjon lenger ned).  


Firmaet heter Easypower AS og er 100% norsk (org. nr. 916226993MVA Foretaksregisteret), og vi sender fra lager i Norge (Stokke i Vestfold). Der er det også mulighet for å hente ordre etter at du har lagt inn bestilling og fått beskjed om at den er pakket ferdig og ligger klar til henting dersom du velger henting i Stokke (du vil få detaljert info på e-post).  Vi har for øyeblikket fast fraktpris til hele Norges fastland på kr. 75,- inkl, mva for Klimanøytral Servicepakke. Dersom du vil ha levering hjem på kveldstid kan du bestille og betale ekstra for det via Posten etter at den er sendt.


Husk at dersom du bestiller innen kl. 12:00 på dagtid vil ordren normalt sendes ut samme dag og være fremme neste dag sentralt på Østlandet og andre større byer.


Vi sender ikke med bedriftspakke uten at du er fast firmakunde hos oss først (vi må godkjenne dette manuelt før bestilling).


Garanti:  

Varer (retur/garanti) kan sendes til adressen under.

Ta gjerne kontakt først, da du også kan benytte garantiverksteder i Oslo og Bergen.


Reklamasjon:

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget eller burde ha oppdaget den gi selgeren skriftlig melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er likevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok produktet. Dersom produktet eller deler av det ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende.  


En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbrukeren overtok risikoen for produktet (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.


Dersom det foreligger en mangel ved produktet, og forbrukeren har reklamert innen de nevnte fristene, kan forbrukeren gjøre gjeldende følgende:

  • - Under visse forutsetninger velge mellom retting og omlevering 
  • - Kreve heving av kjøp dersom mangelen ikke er uvesentlig 
  • - Kreve erstatning


Dersom selgerens retting eller omlevering vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke blir avskåret fra å bruke produktet har forbrukeren under visse forutsetninger rett til å kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Som hovedregel har selgeren ikke krav på å foreta mer enn to forsøk på retting eller omlevering for samme mangel.


Har du ytterligere spørsmål om angrerett, angrefrist eller reklamasjoner kan du kontakte oss.


Angrerett:

I følge angrefristloven har du 14 dagers angrerett ved internetthandel etter at du har mottatt varen. Når du angrer har du krav på å få tilbake pengene, men returforsendelsen må du dekke selv. Dersom du velger å benytte angreretten fyller du ut et angrefristskjema (du skal ha mottatt ved bestilling/levering), evt. kan du fylle ut et nytt som du finner på nett (http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=forms&id=12). Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand. Kjøpesum for varen betales omgående tilbake. Returadresse: EasyPower AS (Att.: it24.no), Postboks 2 Lambertseter, 1101 Oslo. 


Bruk helst kontaktskjema på siden.


Telefon: 

Kun for garanti/reklamasjoner: 40 04 05 24 (Support 10-15)


Postadresse (for alle returvarer): 

EasyPower AS (Att.: it24.no)

Postboks 2 Lambertseter

1101 Oslo


Informasjonskapsler
Vi hos iT24.no ønsker å gi deg en unik handleopplevelse, til dette bruker vi informasjonskapsler (cookies). Noen av disse er nødvendige for at nettbutikken vår skal fungere, andre bidrar til at du skal få en skreddersydd opplevelse. Ved å trykke «Lukk» godkjenner du bruken av cookies.